Novi EU poziv za digitalizaciju usluga jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave donosi izvanrednu priliku za modernizaciju vaših usluga, uz bespovratnu financijsku potporu. Iskoristite do 2.000.000 € za razvoj suvremenih rješenja koja će unaprijediti kvalitetu života vaših građana, pojednostaviti administraciju i povećati transparentnost uprave

Predmet Poziva je podržati ulaganja u digitalizaciju usluga koje su povezane s poslovima iz upravne nadležnosti jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ( JLP(R)S). Ulaganjima u razvoj novih, unaprjeđenje postojećih ili integraciju više jednostavnih digitalnih usluga (e-usluga i/ili m-usluga) u jednu kompleksnu uslugu , omogućit će JLP(R)S-ovima digitalizaciju procesa i zajedničkih usluga koje su od najveće važnosti za poboljšanje kvalitete života lokalnog stanovništva te stvaranje poticajnog poslovnog okruženja.

Prihvatljivost prijavitelja

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave na području Republike Hrvatske.

Uvjeti prijavitelja:

  • Da je prihvatljiv po obliku pravne osobnosti, odnosno prihvatljiv prijavitelj je JLP(R)S na području Republike Hrvatske;
  • Da provodi projekt u partnerstvu s minimalno još jednim JLP(R)S-om na području Republike Hrvatske;
  • Da raspolaže potrebnim financijskim sredstvima i mehanizmima za pokrivanje vlastitog sufinanciranja troškova projekta;
  • Da u trenutku prijave nije niti u jednoj situaciji isključenja

Prijavitelj mora prijaviti i provoditi projekt u partnerstvu (partnerstvo se dokazuje Sporazumom o partnerstvu sklopljenim između prijavitelja i partnera).

Financijska alokacija Poziva, iznosi i intenziteti bespovratnih sredstava

Ukupno raspoloživa bespovratna sredstva Poziva iznose 20.000.000 eura za razdoblje 2021. – 2027., što se prikazuje u Državnom proračunu RH na izvoru 563 – Europski fond za regionalni razvoj (EFRR).

Iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektnom prijedlogu i maksimalni intenzitet sufinanciranja u okviru Poziva:

Bespovratna sredstva
Najniži iznos:200.000 eura
Najviši iznos:2.000.000 eura
Intenzitet sufinanciranja:85% prihvatljivih troškova

Prihvatljive aktivnosti projekta:

1. Razvoj novih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

2. Razvoj novih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

3. Znatno unaprjeđenje postojećih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

4. Znatno unaprjeđenje postojećih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

5. Integracija više jednostavnih digitalnih usluga (e-usluga ili m-usluga) u jednu kompleksnu uslugu;

6. Prilagodba novih ili postojećih e-usluga u m-usluge dostupne na postojećim mobilnim platformama i aplikacijama razvijenim u okviru Državne informacijske infrastrukture u svrhu omogućavanja veće digitalne mobilnosti građana;

7. Razvoj mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada na javne e-usluge i m-usluge;

8. Pripreme i održavanje edukacija povezanih s e-uslugom/m-uslugom koja je predmet projekta;

9. Promidžba i vidljivost te provedba horizontalnih načela;

10. Upravljanje projektom.

Aktivnosti od 1. do 4. moraju obuhvaćati cijelu životnu/poslovnu situaciju te za iste poslovne procese biti namijenjene svim JLP(R)S-ovima koji sudjeluju na projektu (prijavitelj i partneri), pri čemu je barem jedna od navedenih aktivnosti obvezna .

Aktivnosti 6. do 10. se ne mogu provoditi samostalno, nego isključivo zajedno s aktivnostima pod brojem 1. do 5.

Prihvatljivi troškovi prema aktivnostima

Troškovi povezani sa aktivnostima digitalizacije usluga (Aktivnosti 1. do 7.)

  • trošak razvoja novih e-usluga,
  • trošak razvoja novih m-usluga,
  • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih e-usluga,
  • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih m-usluga,
  • trošak integracije više jednostavnih e-usluga i/ili m-usluga u jednu kompleksnu uslugu,
  • trošak prilagodbe nove ili postojeće e-usluge u m-uslugu,
  • trošak povezivanja novih ili unaprijeđenih e-usluga i/ili m-usluga na postojeće sustave,
  • trošak izrade mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada,
  • trošak pripreme i održavanja edukacija povezanih s uslugom koja je predmet projekta.

Neizravni troškovi nastali kao posljedica provedbe projekta (Aktivnosti 9. i 10.)

  • troškovi pripreme projektnog prijedloga (samo ukoliko se radi o vanjskoj usluzi),
  • troškovi administrativnog upravljanja projektom,
  • troškovi pripreme dokumentacije o nabavi,
  • troškovi promidžbe i vidljivosti,
  • troškovi za provedbu dodatnih aktivnosti kojima se ostvaruje pozitivan utjecaj na horizontalna načela

Neizravni troškovi nastali izravno kao posljedica provedbe projekta kod prijavitelja i partnera izračunavaju se kumulativno po fiksnoj stopi do maksimalne visine od 7% iznosa ukupne vrijednosti prihvatljivih izravnih troškova projekta, sukladno članku 54. točka (a) Uredbe (EU) 2021/1060.

Želite li saznati više o aktualnim natječajima ili tražite profesionalnu pomoć u pripremi Vašeg projekta?

Kontaktirajte nas putem maila
info@egk.hr / natalia.zielinska@egk.hr