Ostvarite do 120.000 eura bespovratno za digitalizaciju vašeg poslovanja kroz novi EU natječaj za MSP-ove u Jadranskoj Hrvatskoj. Nabavite suvremenu opremu, softver, cloud rješenja i digitalne alate, unaprijedite poslovne procese i educirajte zaposlenike – uz sufinanciranje do čak 85%.
Prijavite se putem našeg upitnika i saznajte jeste li prihvatljivi za ovaj iznimno vrijedan poziv. Naš tim će vam pomoći u svakom koraku prijave.
Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Jadranske Hrvatske“
Svrha Poziva:
Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.
Prihvatljivost prijavitelja
Prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik, koji ispunjava niže navedene uvjete.
- Imate registrirano sjedište ili podružnicu u Jadranskoj Hrvatskoj.
- Poslujete najmanje 12 mjeseci prije predaje projektnog prijedloga
- Imaju minimalno jednog zaposlenog na temelju sati rada u zadnjoj dostupnoj godini
- Ostvarujete pozitivnu EBITDA-u i nemate iskazan gubitak u godini prije predaje prijave
- Djeluju u jednom od prioritetnih tematskih područja Strategije pametne specijalizacije (S3), poput pametne i čiste energije, sigurnosti, digitalnih proizvoda i platformi te personalizirane brige o zdravlju
Za potrebe ovog Poziva, novoosnovana poduzeća su poduzeća osnovana najviše 3 godine prije dana predaje projektnog prijedloga
Iznos bespovratnih sredstava
Ukupno raspoloživa bespovratna sredstva po Pozivu za Jadransku Hrvatsku iznose: 8.000.000,00 eura
Najniži iznos bespovratnih sredstava: 20.000,00 eura
Najviši iznos bespovratnih sredstava: 120.000,00 eura
Intenzitet potpora
Intenzitet potpore | Veličina poduzeća |
Do 50 % prihvatljivih troškova | Srednja poduzeća |
Do 65 % prihvatljivih troškova | Mala poduzeća |
Do 80 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća |
Do 85 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća – novoosnovana |
Prihvatljive aktivnosti projekta
- Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća , uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
- Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 1.
Troškovi softvera
- Nabava standardnih softverskih rješenja
- Nabava softvera dizajniranog po mjeri
- Instalacija softvera je također prihvatljiva
- Licence za softver (trajne ili najam do kraja projekta)
Troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (cloud)
- Korištenje cloud usluga (npr. SaaS, IaaS, PaaS) do kraja projekta
Troškovi mrežnih rješenja
- Aplikativna mrežna rješenja i licence (trajno ili najam do završetka projekta)
Troškovi opreme (hardware)
- Nabava i stavljanje u rad računalne opreme
- Računalna oprema isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
- npr. serveri, radne stanice, prijenosna računala, industrijski skeneri
Edukacija zaposlenika
- Samo ako je vezana uz korištenje nabavljenih digitalnih rješenja
- Limit: do 10% ukupne vrijednosti projekta
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 2.
- usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća,
- planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl.
Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta.
Neizravni troškovi odnose se na troškove uredskog prostora (najam prostora, režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, i sl. te troškove održavanja uredskih prostora za potrebe provedbe Projekta).